Резултати

еНаука >  Резултати >  Changing Consumers and Marketing Approaches - Impact of Covid-19
Назив: Changing Consumers and Marketing Approaches - Impact of Covid-19
Аутори: Muhi, Bela  
Година: 2020
Публикација: Book of Abstracts from the International Scientific Conference “Economic Aspects Of The Covid-19 Pandemic: How To Survive Today And Cope With Tomorrow” Novi Sad, Sremska Kamenica, Serbia 18th November 2020.
Издавач: Novi Sad : Univerzitet Educons, Fakultet poslovne ekonomije
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6229-022-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 18-18
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/919830
URL: https://dais.sanu.ac.rs/bitstream/id/65068/bitstream_64584
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Muhi, Bela
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.