Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing strategies in recruiting and training volunteers for the organization of sports competitions
Назив: Marketing strategies in recruiting and training volunteers for the organization of sports competitions
Аутори: Boris Latinović  ; Bojana Ostojić  ; Biljana Ilić  ; Milutin Pećić; Obrad Čabarkapa  
Уредници: Dejan Kojić
Година: 2024
Публикација: STED Journal, Journal of Social and Technological Development - Časopis o društvenom i tehnološkom razvoju
ISSN: 2637-2150; 2637-2614 STED Journal (Bosnia and Herzegovina) Претражи идентификатор
Издавач: Banja Luka: Univerzitet PIM
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 6 br. 1 str. 24-33
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/920611
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Biljana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.