Резултати

еНаука >  Резултати >  The Significance of Social Marketing and the use it in the Agricultureand Food Industry of Serbia
Назив: The Significance of Social Marketing and the use it in the Agricultureand Food Industry of Serbia
Аутори: Muhi, Bela  ; Jenei, Ervin
Година: 2015
Публикација: International Conference of Economic Sciences, 3, Kaposvár, Mađarska, 2011, 19. maj - 20. maj
Издавач: Kaposvár : Kaposvár University, Faculty of Economic Science
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-963-9821-86-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 287-297
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/920634
URL: https://www.researchgate.net/profile/Ekaterina-Arabska/publication/291353381_Challenges_to_organic_production_development_in_the_Republic_of_Bulgaria/links/579382d108aeb0ffccdec1ae/Challenges-to-organic-production-development-in-the-Republic-of-Bulgaria.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Muhi, Bela
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.