Резултати

еНаука >  Резултати >  How culture shapes the restaurant experience: A study of Hofstede’s dimensions and service quality
Назив: How culture shapes the restaurant experience: A study of Hofstede’s dimensions and service quality
Kako kultura oblikuje iskustvo gostiju u restoranu - analiza Hofštedeovih dimenzija i kvaliteta usluge
Аутори: T. Radojević  ; Н. Станишић  ; N. Stanić
Година: 2024
Публикација: Hotel and Tourism Management
ISSN: 2620-0279 Menadžment u hotelijerstvu i turizmu Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 00 str. 11-11
DOI: 10.5937/menhottur2400009R
URI: https://scindeks.ceon.rs/Article.aspx?artid=2620-02798800011R
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/923398
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/10020
URL: https://scindeks.ceon.rs/Article.aspx?artid=2620-02798800011R
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.