Резултати

еНаука >  Резултати >  The significance of social marketing and the use of in the agriculture and food industry of Serbia
Назив: The significance of social marketing and the use of in the agriculture and food industry of Serbia
Аутори: Muhi, Bela  ; Jenei, Ervin
Година: 2015
Публикација: Proceedings of the 5th International Conference of Economic Sciences, Kaposvár University – Kaposvár – Hungary, May 7-8, 2015
Издавач: Kaposvár : Kaposvár University, Faculty of Economic Science
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-963-9821-86-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 287-297
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/924895
URL: https://www.academia.edu/30476802/Proceedings_of_the_5_th_International_Conference_of_Economic_Sciences_and_5_th_Climate_Change_Economic_Development_Environment_and_People_Conference_of_the_Alliance_of_Central_Eastern_European_Universities?email_work_card=title
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Muhi, Bela
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.