Резултати

еНаука >  Резултати >  Services quality аs а factor for bridging the gap between expected and perceived services in agency business
Назив: Services quality аs а factor for bridging the gap between expected and perceived services in agency business
Аутори: Л. Јоцић; А. Вујко; A. Панић  
Година: 2024
Публикација: Turističko poslovanje
ISSN: 0354-3099 Turističko poslovanje Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 33 br. 33 str. 71-78
DOI: 10.5937/turpos0-49765
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/10075
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/925444
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.