Резултати

еНаука >  Резултати >  Upotreba elektronskog marketinga u poslovanju
Назив Upotreba elektronskog marketinga u poslovanju
Аутори: Viduka, Biljana; Viduka, Dejan
Година: 2013
Публикација: III naučno stručni skup Preduzetništvo, inženjerstvo i menadžment, tema "Jačanje regionalne konkurentnosti u uslovima tranzicije", Zrenjanin, 8. 12. 2012. god.
Издавач: Visoka tehnička škola strukovnih studija
Тип резултата: Поглавље у монографији
URI: http://ebooks.ien.bg.ac.rs/2077/
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/926377
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.