Резултати

еНаука >  Резултати >  Научна заснованост и дидактичко-методичка трансформисаност садржаја у видео-лекцијама наставе природе и друштва насталим током COVID-19 пандемије
Назив: Научна заснованост и дидактичко-методичка трансформисаност садржаја у видео-лекцијама наставе природе и друштва насталим током COVID-19 пандемије
Science-Based And Didactically And Methodologically Transformed Content In The Science And Social Studies Video Lessons Created During The Covid-19 Pandemic
Аутори: Веиновић, Зорица  ; Благданић, Сања  ; Лукић, Јелена  
Година: 2023
Публикација: Књига резимеа / Међународна научна конференција Образовање у вре- ме пандемије Covid-19: искуства и поуке
Издавач: Београд: Учитељски факултет
Тип резултата: Остало
ISBN: 978-86-7849-319-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 298-299
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:34250
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/926498
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.