Резултати

еНаука >  Резултати >  The Influence of Marketing Activities of Companies on Social Networks on the Purchase Decisions of Students
Назив: The Influence of Marketing Activities of Companies on Social Networks on the Purchase Decisions of Students
Аутори: Bojana Ostojić  ; Milena Cvjetković; Dražen Jovanović  ; Boris Latinović  
Година: 2024
Публикација: Futurity Economics & Law
ISSN: 2956-4476 Futurity Economics&Law (Poland) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 4 br. 3 str. 82-98
DOI: 10.57125/FEL.2024.09.25.06
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/926687
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ostojić, Bojana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.