Резултати

еНаука >  Резултати >  Digitalne komunikacije : upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri
Назив: Digitalne komunikacije : upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri
Аутори: Vučenović, Tamara  ; Stojanović, Miloš  
Година: 2024
Издавач: Novi Sad : Akademska knjiga ; Beograd : Metropolitan Univerzitet
Тип резултата: Монографија
ISBN: 978-86-6263-496-2 Претражи идентификатор
VBS COBISS: 131155465
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/929355
URL: https://akademskaknjiga.com/katalog/digitalne-komunikacije-upravljanje-marketinske-strategije-i-prakticni-primeri
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Miloš
Напомена: 348 str.
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.