Резултати

еНаука >  Резултати >  Limiting Aspects of Neuromarketing Research
Назив: Limiting Aspects of Neuromarketing Research
Аутори: Slijepčević, Milica  ; Popović Šević, Nevenka  ; Radojević, Ivana
Година: 2019
Публикација: Mednarodno inovativno poslovanje = Journal of Innovative Business and Management
ISSN: 1855-6175 Претражи идентификатор
Издавач: Maribor : Doba Epis
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 11 br. 1 str. 72-83
DOI: 10.32015/JIMB/2019-11-1-8
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/929612
URL: https://journal.doba.si/OJS/index.php/jimb/article/view/2019-11-1-8/30
https://journal.doba.si/OJS/index.php/jimb/article/view/2019-11-1-8
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Slijepčević, Milica
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.