Резултати

еНаука >  Резултати >  Neuromarketing Research – A New Mirror on Consumer Behavior
Назив: Neuromarketing Research – A New Mirror on Consumer Behavior
Аутори: Slijepčević, Milica  ; Popović Šević, Nevenka  ; Radojević, Ivana
Уредници: Trebinjac, Bojana; Alimpić, Stefan  
Година: 2018
Публикација: Proceedings / The Second Conference on Innovation, Competitiveness and Sustainable Development, Belgrade, 25th May 2017.
Издавач: Belgrade : Metropolitan University
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-89755-15-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 15-22
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/929618
URL: https://www.metropolitan.ac.rs/files/2018/10/korica-zbornik-napred-merged_sajt.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Slijepčević, Milica
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.