Резултати

еНаука >  Резултати >  Ethical Aspects in Neuromarketing Research
Назив: Ethical Aspects in Neuromarketing Research
Аутори: Slijepčević, Milica  ; Popović Šević, Nevenka  ; Radojević, Ivana; Ašanin Gole, Pedja
Уредници: Ašanin Gole, Pedja; Maček, Anita; Ovin, Rasto
Година: 2020
Публикација: Research in Theory and Practice in Contemporary Business Issues = Raziskave v teoriji in praksi sodobnih poslovnih vprašanj
Издавач: Maribor : DOBA Business School = DOBA Fakulteta za uporabne poslovne in družbene študije
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-961-7061-09-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 95-111
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/930221
URL: https://www.fakulteta.doba.si/doba-znanja/raziskave/monografije
https://www.researchgate.net/publication/347887880_Ethical_Aspects_in_Neuromarketing_Research
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Slijepčević, Milica
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.