Резултати

еНаука >  Резултати >  CULTURAL INTELLIGENCE AS A PREDICTOR OF CONSUMERS PURCHASE INTENTIONS IN THE TERRITORY OF THE REPUBLIC OF SERBIA
Назив: CULTURAL INTELLIGENCE AS A PREDICTOR OF CONSUMERS PURCHASE INTENTIONS IN THE TERRITORY OF THE REPUBLIC OF SERBIA
Аутори: Zdravkovic, Stefan; Jovanovic, Aleksandar  
Година: 2024
Публикација: Book of proceedings. Vol 4 / International Multidisciplinary Conference "Challenges of Contemporary Higher Education" - CCHE 2024, Kopaonik January 29th - February 3rd 2024
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-82744-05-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 268-274
VBS COBISS 139390473
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/930399
URL: https://cche.rs/published-proceedings-from-the-cche-2024-conference/
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Jovanović, Aleksandar
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.