Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing i brend kao fenomeni savremenog doba
Назив Marketing i brend kao fenomeni savremenog doba
Marketing and Brand as Phenomena of the Modern Age
Аутори: Vučinić, Dragan; Brakus, Aleksandra; Šegrt, Slobodan; Pajović, Ivan  
Година: 2023
Публикација: Ecologica
ISSN: 0354-3285 Ecologica Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : "Ecologica"
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 30 br. 109 str. 51-58
VBS COBISS 50832137
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/931122
URL: http://doi.fil.bg.ac.rs/pdf/journals/ecologica/2023-109/ecologica-2023-30-109-8.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Pajović, Ivan
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.