Резултати

еНаука >  Резултати >  The Impact of the Tool Sken.io on Consumer Behavior in the Purchase Process
Назив: The Impact of the Tool Sken.io on Consumer Behavior in the Purchase Process
Аутори: Jevremović, Milica  ; Cerić, Vladimir; Stojaković, Dušan  ; Staletić, Nada; Jelić, Zorica  
Уредници: Barić, Maja; Bjelica, Milan
Година: 2022
Публикација: 2022 IEEE Zooming Innovation in Consumer Technologies Conference (ZINC) : Hybrid, Novi Sad, 25-26 May 2022.
Издавач: Piscataway : IEEE
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-1-6654-8374-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 113-116
DOI: 10.1109/ZINC55034.2022.9840581
Scopus-ID: 2-s2.0-85136432129
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/932326
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Jevremović, Milica
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.