Резултати

еНаука >  Резултати >  The impact of e-business on customers repurchase intention formation in e-commerce
Назив: The impact of e-business on customers repurchase intention formation in e-commerce
Аутори: Sajfert, Dragana; Barzut, Srđan; Jevremović, Milica  ; Vukić, Ana-Marija
Уредници: Kuleto, Valentin  
Година: 2023
Публикација: Book of Extended Abstracts / LINK IT & EdTech International Scientific Conference, Belgrade, 26-27 May, 2023.
Издавач: Novi Sad : University Business Academy
Belgrade : Faculty of Contemporary Arts
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87175-19-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 77-78
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/932328
URL: https://docs.google.com/document/d/1lCbuDY6XfqBafNt0g4MMwzORj5rIjvy-/edit
https://edtech.link-conference.org/
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Jevremović, Milica
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.