Резултати

еНаука >  Резултати >  The Mediation Effect of Customer Satisfaction in the Relationship between CSR and Financial Performance: An Empirical Study in Large Companies in Serbia
Назив: The Mediation Effect of Customer Satisfaction in the Relationship between CSR and Financial Performance: An Empirical Study in Large Companies in Serbia
Аутори: Aleksić, Marko  ; Kalaš, Branimir  ; Đokić, Nenad  ; Milićević, Nikola  ; Berber, Nemanja  
Година: 2024
Публикација: Sustainability
ISSN: 2071-1050 Sustainability Претражи идентификатор
Издавач: MDPI
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 16 br. 18 str. 8113-8113
DOI: 10.3390/su16188113
WoS-ID: 001323190700001
Scopus-ID: 2-s2.0-85205247086
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/936017
Пројекат: Provincial Secretariat for Higher Education and Scientific Research of the Autonomous Province of Vojvodina, the Republic of Serbia [142-451-3381/2023]
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Aleksić, Marko
М-категорија: 
21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21

2
SCOPUSTM
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.