Резултати

Назив: | Mixed-mode Emergency Learning: Engineering Students Experience | Аутори: | Sitarević, Aleksandra; Samardžić, Selena ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2024 | Публикација: | International Journal of Engineering Education | ISSN: | 0949-149X![]() ![]() |
Издавач: | County Cork (Ireland) : Tempus Publications | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 40 br. 2 str. 268-281 | WoS-ID: | 001204236100009 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85189757809 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/937791 | URL: | https://www.ijee.ie/contents/c400224.html | Пројекат: | Ministry of Science, Technological Development and Innovation [451-03-47/2023-01/200156] | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | М-категорија: | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |

SCOPUSTM

WEB OF SCIENCETM
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.