Резултати

еНаука >  Резултати >  New trends in the implementation of neuromarketing at higher educational institutions
Назив: New trends in the implementation of neuromarketing at higher educational institutions
Аутори: Popović Šević, Nevenka  ; Slijepcević, Milica  ; Radojević, Ivana
Година: 2024
Публикација: Book of proceedings. Vol 4 / International Multidisciplinary Conference "Challenges of Contemporary Higher Education" - CCHE 2024, Kopaonik January 29th - February 3rd 2024
Издавач: Belgrade : Conference of Academies for Applied Studies in Serbia [i. e.] (CAASS) : Faculty of Contemporary Arts ; Novi Sad : University Business Academy
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-82744-05-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 4-10
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/942011
URL: https://drive.google.com/file/d/1j4i3dfacr2g0JzEdqZBotp7KdOlQhR2Q/view
https://cche.rs/published-proceedings-from-the-cche-2024-conference/
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Slijepčević, Milica
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.