Резултати

еНаука >  Резултати >  The impact of rakija cultural heritage and rakija marketing on the consumer purchasing decisions
Назив: The impact of rakija cultural heritage and rakija marketing on the consumer purchasing decisions
Аутори: Adžić, Slobodan  ; Pavlović, Marko; Milunović, Marijana  ; Pavlović, Đorđe; Savić Tot, Tijana  ; Radanov, Pavle  
Година: 2024
Публикација: Ekonomika poljoprivrede
ISSN: 0352-3462 2334-8453 Ekonomika poljoprivrede Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 71 br. 3 str. 923-941
DOI: 10.59267/ekoPolj2403923A
WoS-ID: 001333591700012
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/944293
URL: https://www.ea.bg.ac.rs/index.php/EA/article/view/2360/1739
https://www.ea.bg.ac.rs/index.php/EA/article/view/2360
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Radanov, Pavle
(Preuzeto iz CrossRef-a) Radanov, Pavle
М-категорија: 
23M23 - Међународни часопис категорије M23

1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.