Резултати

еНаука >  Резултати >  Comprehending subconscious consumer behavior in the digital age via neuromarketing
Назив: Comprehending subconscious consumer behavior in the digital age via neuromarketing
Аутори: Baltezarević, Ivana  ; Baltezarević, Radoslav  
Година: 2024
Публикација: 9. International Scientific Research and Innovation Congress
Издавач: IKSAD Publications
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-625-367-865-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 299-310
URI: http://repozitorijum.diplomacy.bg.ac.rs/1393/
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/947531
Пројекат: Serbia and challenges in international relations in 2024
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.