Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga i značaj veštačke inteligencije u marketingu
Назив: Uloga i značaj veštačke inteligencije u marketingu
Аутори: Irena Petrušić; Bojana Ostojić  ; Milena Cvjetković
Уредници: Darjan Karabašević  ; Svetlana Vukotić  ; Gabrijela Popović  
Година: 2024
Публикација: Zbornik radova sa međunarodne naučno-stručne konferencije "Inovacije kao pokretač razvoja" MEFkon 2024
Издавач: Beograd: Fakulteta za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-84531-76-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 33-39
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/954504
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ostojić, Bojana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.