Резултати

еНаука >  Резултати >  Brendovi i marketinške metrike za evaluaciju brendova u savremenom poslovanju
Назив Brendovi i marketinške metrike za evaluaciju brendova u savremenom poslovanju
Аутори: Mamula Nikolić, Tatjana  ; Perić, Nenad  
Година: 2024
Издавач: Priština [i. e.] Leposavić : Institut za srpsku kulturu
Тип резултата: Монографија
ISBN: 978-86-82736-13-4 Претражи идентификатор
VBS COBISS: 157599497
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/157599497#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/957767
https://unilib.phaidrabg.rs/o:6672
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Mamula Nikolić, Tatjana
Напомена: 226 str.
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.