Резултати

еНаука >  Резултати >  Заступљеност сметњи у читању код ученика трећег и четвртог разреда – прелиминарно истраживање
Назив: Заступљеност сметњи у читању код ученика трећег и четвртог разреда – прелиминарно истраживање
Аутори: Drljan, Bojana  ; Ječmenica, Nevena  ; Anđela, Tufegdžić
Година: 2024
Публикација: Специјална едукација и рехабилитација и инклузивно друштво
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-187-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 127-135
URI: https://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5572
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/962176
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца