Резултати

еНаука >  Резултати >  Importance of marketing relations with consumers as a source of competitive advantage of a company
Назив: Importance of marketing relations with consumers as a source of competitive advantage of a company
Аутори: Nikolić Ristić, Dragana  
Година: 2016
Публикација: 9th International Conference, “Science and Higher Education in Function of Sustainable Development” SED 2016
Издавач: Užice : Business and Technical College of Vocational Studies
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-83573-82-0 Претражи идентификатор
VBS COBISS 227527948
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/963232
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Nikolić-Ristić, Dragana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.