Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketinška komunikacija - tradicionalna i digitalna perspektiva
Назив Marketinška komunikacija - tradicionalna i digitalna perspektiva
Аутори: Kostić-Stanković, Milica  ; Štavljanin, Velimir  ; Krstić, Jelena  
Остала ауторства: Vlastelica, Tamara  ; Ognjanov, Galjina  ; Brkić, Nenad
Година: 2024
Издавач: Beograd : Fakultet organizacionih nauka
Тип резултата: Уџбеник
ISBN: 978-86-7680-475-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 683 str.
VBS COBISS: 157602313
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/157602313#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/968357
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.