Резултати

еНаука >  Резултати >  The Role of Artificial Intelligence in the Modern Approach to Neuromarketing
Назив: The Role of Artificial Intelligence in the Modern Approach to Neuromarketing
Аутори: Radojević, Ivana; Slijepčević, Milica  ; Popović Šević, Nevenka  
Година: 2025
Публикација: Multidisciplinary Approaches to Contemporary Marketing : Digital Trends, Social Issues and Economics
Издавач: Palgrave Macmillan
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 9783031780257 Претражи идентификатор
Колација: str. 45-73
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/979162
URL: https://www.springerprofessional.de/en/multidisciplinary-approaches-to-contemporary-marketing/51087462#TOC
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Slijepčević, Milica
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.