Резултати

еНаука >  Резултати >  Advertising Matters: The Cultural Influence of European and American Brands Advertised in the Kingdom of Yugoslavia
Назив: Advertising Matters: The Cultural Influence of European and American Brands Advertised in the Kingdom of Yugoslavia
Аутори: Ognjanov, Galjina  ; Mitić, Sanja  ; Mojić, Dušan  
Година: 2025
Публикација: Echoes of Europe : Cultural Transfer Europe-Serbia in the Kingdom of Yugoslavia
Издавач: Belgrade : Institute of European Studies : Zepter Book World
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7494-183-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 45-65
DOI: 10.18485/ies_ctes_echoes.2025.ch2
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/980202
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:36158
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Ognjanov, Galjina
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.