Резултати

еНаука >  Резултати >  Impact of viral marketing on consumer`s attitudes towards brands
Назив: Impact of viral marketing on consumer`s attitudes towards brands
Аутори: Baltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  ; Piotr Kwiatek
Година: 2016
Публикација: The Internet as a Tool of Modern Business and Communication
Издавач: Germany: Lap Lambert Academic Publishing
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-3-330-01350-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 106-128
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/986898
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Baltezarević, Ivana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.