Резултати
еНаука >
Резултати >
Teachers' perspectives on the use of interactive educational avatars: Insights from non-formal training contexts

Назив: | Teachers' perspectives on the use of interactive educational avatars: Insights from non-formal training contexts | Аутори: | Mandić, Danimir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2025 | Публикација: | Research in Pedagogy | ISSN: | 2217-7337![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 15 br. 1 str. 115-124 | DOI: | 10.5937/istrped2501115m | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/987860 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/174050569#izum.si https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:36395 |
URL: | http://research.rs/wp-content/uploads/2025/06/10-Mandic-Miscevic-Ristic-Research-in-Pedagogy-Vol-15-No-1-2025.pdf | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz CrossRef-a) Mandić, Danimir | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.