Резултати

еНаука >  Резултати >  Teachers' perspectives on the use of interactive educational avatars: Insights from non-formal training contexts
Назив: Teachers' perspectives on the use of interactive educational avatars: Insights from non-formal training contexts
Аутори: Mandić, Danimir  ; Miččević, Gordana  ; Ristić, Miroslava  
Година: 2025
Публикација: Research in Pedagogy
ISSN: 2217-7337 Research in Pedagogy (ranije: Istraživanja u pedagogiji) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 15 br. 1 str. 115-124
DOI: 10.5937/istrped2501115m
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/987860
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/174050569#izum.si
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:36395
URL: http://research.rs/wp-content/uploads/2025/06/10-Mandic-Miscevic-Ristic-Research-in-Pedagogy-Vol-15-No-1-2025.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Mandić, Danimir
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.