Резултати

еНаука >  Резултати >  Razvijanje ekološke pismenosti i ekološkog identiteta učenika - koliko su "zeleni" nastavni programi u Srbiji, Sloveniji i Finskoj
Назив: Razvijanje ekološke pismenosti i ekološkog identiteta učenika - koliko su "zeleni" nastavni programi u Srbiji, Sloveniji i Finskoj
Аутори: Veinović, Zorica  ; Blagdanić, Sanja  ; Marušić Jablanović, Milica  
Година: 2025
Публикација: Inovacije u nastavi
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 38 br. 2 str. 21-36
DOI: 10.5937/inovacije2502021v
URI: https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1231
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/991596
URL: http://www.inovacijeunastavi.rs/sr/38-2-2/
Пројекат: ELIPS - Environmental Identity of Primary School Students in Serbia
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Blagdanić, Sanja
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.