Резултати
еНаука >
Резултати >
Razvijanje ekološke pismenosti i ekološkog identiteta učenika - koliko su "zeleni" nastavni programi u Srbiji, Sloveniji i Finskoj

Назив: | Razvijanje ekološke pismenosti i ekološkog identiteta učenika - koliko su "zeleni" nastavni programi u Srbiji, Sloveniji i Finskoj | Аутори: | Veinović, Zorica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2025 | Публикација: | Inovacije u nastavi | ISSN: | 0352-2334![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 38 br. 2 str. 21-36 | DOI: | 10.5937/inovacije2502021v | URI: | https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1231 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/991596 |
URL: | http://www.inovacijeunastavi.rs/sr/38-2-2/ | Пројекат: | ELIPS - Environmental Identity of Primary School Students in Serbia | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz CrossRef-a) Blagdanić, Sanja | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.