Резултати

еНаука >  Резултати >  Gastronomy as a catalyst for destination branding and sustainable tourism: Insights from rural Serbia and Italy
Назив: Gastronomy as a catalyst for destination branding and sustainable tourism: Insights from rural Serbia and Italy
Gastronomija kao pokretač brendiranja destinacije i održivog turizma - uvidi iz ruralne Srbije i Italije
Аутори: Cvijanović, Drago  ; Vujko, Aleksandra  ; Sekulić, Dejan  
Година: 2025
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 56 br. 3 str. 195-208
DOI: 10.5937/mkng2503195c
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/11518
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/997127
https://scindeks.ceon.rs/Article.aspx?artid=0354-34712503195C
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0354-3471/2025/0354-34712503195C.pdf
https://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0354-34712503195C&lang=sr
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Vujko, Aleksandra
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.