еНаука - преглед
Преглед према Аутор Jovanović, Jelena
Приказ резултата 1 до 20 од 201
следеће >
| Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
|---|---|---|---|---|
| 2015 | 2nd int'l workshop on open badges in education (OBIE 2015) | Hickey, Daniel; Jovanović, Jelena | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2015 | A comparative study of software tools for user story management | Dimitrijević, Sonja | Научни чланак | 21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21 |
| 2018 | A Comparison of Features for the Automatic Labeling of Student Answers to Open-ended Questions | Jesus Gerardo Alvarado Mantecon; Hadi Abdi Ghavidel; Amal Zouaq; Jovanović, Jelena M. | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2004 | A GUI for Jess | Jovanović, Jelena | Научни чланак | 21aM21a - Водећи међународни часопис категорије M21a |
| 2021 | A learning analytic approach to unveiling self-regulatory processes in learning tactics | Fan, Yizhou; Saint, John; Singh, Shaveen; Jovanović, Jelena | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2012 | A qualitative evaluation of evolution of a learning analytics tool | Ali, Liaqat; Hatala, Marek; Gašević, Dragan; Jovanović, Jelena | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
| 2008 | A semantic-rich framework for learning software patterns | Jeremić, Zoran; Jovanović, Jelena | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2011 | A Sematic Web-enabled Tool for Self-Regulated Learning in the Workplace | Siadaty, M.; Jovanović, Jelena | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2005 | Achieving knowledge interoperability: An XML/XSLT approach | Jovanović, Jelena | Научни чланак | 21aM21a - Водећи међународни часопис категорије M21a |
| 2012 | Adaptive neuro-fuzzy pedagogical recommender | Ševarac, Zoran | Научни чланак | 21aM21a - Водећи међународни часопис категорије M21a |
| 2025 | Advancing privacy in learning analytics using differential privacy | Liu, Qinyi; Shakya, Ronas; Khalil, Mohammad; Jovanovic, Jelena | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2025 | AI for data generation in education: Towards learning and teaching support at scale | Khalil, Mohammad; Liu, Qinyi; Jovanovic, Jelena | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
| 2022 | An ai-based approach for grading students' collaboration | Tomić, Bojan B. | Научни чланак | 21aM21a - Водећи међународни часопис категорије M21a |
| 2018 | An analytics-based framework to support teaching and learning in a flipped classroom | Jovanović, Jelena | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2011 | An Approach to Folksonomy-Based Ontology Maintenance for Learning Environments | Gasevic, D.; Zouaq, A.; Torniai, C.; Jovanović, Jelena | Научни чланак | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
| 2013 | An empirical evaluation of ontology-based semantic annotators | Joksimovic, Srecko; Jovanović, Jelena | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2011 | An environment for project-based collaborative learning of software design patterns | Zoran Jeremić; Jovanović, Jelena | Научни чланак | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
| 2019 | Analytics of Learning Strategies | Matcha, Wannisa; Gašević, Dragan; Uzir, Nora'Ayu Ahmad; Jovanović, Jelena | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2020 | Analytics of Learning Strategies: Role of Course Design and Delivery Modality | Matcha, Wannisa; Gašević, Dragan | Научни чланак | 21aM21a - Водећи међународни часопис категорије M21a |
| 2020 | Analytics of Learning Strategies: the Association with the Personality Traits | Matcha, Wannisa; Gašević, Dragan | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |