еНаука - преглед

Преглед према Аутор Jović, Marija

Приказ резултата 1 до 20 од 48  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2011A Multi-, Inter-, and Trans-Disciplinary Approach to Teaching Wireless Sensor NetworksJović, Marija  ; Goran Rakocevic; Jović, Marko; Milutinović, Veljko Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2019Analiza digitalnog nastupa lokalnih samoupravaCicvarić Kostić, Slavica M.  ; Cicvarić Kostić, S.  ; Jović, M.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Analysis of Branding Significance in Creative IndustriesKostić-Stanković, Milica M.  ; D. Milošev; Jović, Marija R.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Application of nation branding in former Yugoslav statesNovčić Korać, Branka  ; Jović, Marija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Application of neuromarketing in product creation processBogojević, Anđela; Jović, Marija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Artificial intelligence marketing: ChatbotsArsenijevic; Jović, Marija R.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Buyer's attitudes toward online shopping in SerbiaJović, Marija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Collaborative multi, inter, and Trans disciplinary courses: A case study based on wireless sensor networksRakočević, Goran  ; Jović, Marija  ; Jović, Marko; Milutinović, Veljko Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Comparative analysis of consumer preferences towards traditional and digital channels of communicationStojanović, Minja; Jović, Marija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2008Concepts of social responsible marketingOkanović, Milan  ; Cicvarić Kostić, Slavica  ; Jović, Marija  ; Filipović, Vinka Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Creating Social Marketing Strategy on the Internet within Preventive Health Care - Human Papilloma Virus Vaccination CampaignMitrovic, Jelena; Knezevic, Sandra; Zugic, Jelena; Kostic-Stankovic, Milica  ; Jović, Marija  ; Janicic, Radmila  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2020Cross-cultural measurement invariance of the body appreciation scale-2 across five countriesRazmus, Magdalena; Razmus, Wiktor; Tylka, Tracy L.; Jović, Marija  ; Jović, Marko  ; Namatame, HikariНаучни чланак
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности
2021Digital Transformation in Organizations - Adoption of Ar Technologies from the Perspective of CompaniesLukic; Jović, Marija R.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Dizajn eksperimenata za istraživanje uticaja multimedijalne prezentacije proizvoda na onlajn kupceJović, Marija  ; A. Kos; Jeremić, Veljko  ; Milutinović, Veljko Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Istraživanje uticaja marketing strategija na izgradnju poverenja u onlajn okruženjuJović, Marija  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2017Factors affecting students' attitudes towards e-learningJović, Marija  ; Kostic, Stankovic Milica; Neskovic, EmaНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2021Factors Affecting the Adoption of AR Augmented Reality Technologies by UsersLukić; Jović, Marija R.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Faktori koji utiču na usvajanje Internet bankarstvaLukic; Jović, Marija R.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Istraživanje faktora poverenja onlajn kupacaJović, Marija  ; Filipovic Vinka ; Štavljanin, Velimir  Научни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2009Karakteristike multimedijalne komunikacijeJović, Marija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.