еНаука - преглед

Преглед према Аутор Kocić, Milan

Приказ резултата 1 до 20 од 75  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2012A'WOT модел избора оптималне стратегије развоја туризма општине Врњачка Бања (✓)Mimović, Predrag  ; Kocić, Milan  ; Milanović, Marina  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2013Afirmisanje i razvoj integralnog franšiznog konceptaKocić, Milan  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013An expanded role of transnational companies and corporate social responsibilityTanja Vujović  ; Đokić, Nebojša  ; Milan Kocić  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2011Approaches and models of foreign markets selectionŠapić, Srđan  ; Kocić, Milan  ; Stanković, MirjanaПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Approaches and models of foreign markets selection (✓)Šapić, Srđan  ; Kocić, Milan; Stanković, MarijaПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2005Bazične aktivnosti i koncepti analitičkih procesaKocić, Milan  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2009Bezbednost i privatnost podataka u funkciji zaštite potrošača na elektronskom tržištuKocić, Milan  ; Mandarić, MarijaПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Brand and consumer characteristics as drivers of behaviour towards global and local brands (✓)Šapić, Srđan  ; Kocić, Milan  ; Filipović, Jovana  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2024Corporate social responsibility as a marketing strategySpasojević, Ana; Kocić, Milan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Cost management in contemporary business environment (✓)Domanović, Violeta M.  ; Stojanović-Aleksić, Vesna  ; Kocić, Milan S.  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2019Creating consumer loyalty in the field of using over-the-counter productsŠapić, Srđan  ; Kocić, Milan  ; Radaković, KatarinaНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2020Детерминанте ставова и намера потрошача у погледу куповине домаћих и глобалних брендова (✓)Филиповић, Јована С.  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2013Direktni marketingKocić, Milan  Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2009Etički aspekti korupcije u međunarodnom marketingu (✓)Kocić, Milan  ; Mandarić, Marija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Етички аспекти различитих видова брендирања са освртом на међузависност посебних видова брендирањаDašić, Dejan R.Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2009Etički kodeks i pravna regulativa kao bazične strategijske determinante bezbednog e-poslovanjaKocić, Milan  ; Mandarić, MarijaНаучни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
1999Holistički pristup organizacionom struktuiranju identiteta preduzećaKocić, Milan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1997Identitet kao strateški resursKocić, Milan  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Izаzоvi i pеrspеktivе оdrživе mаrkеtinškе оriјеntаciје u Rеpublici SrbiјiKocić, Milan  ; Sofronijević, Katarina B.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1997Javnost donosi prihodeKocić, Milan  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.