Резултати

еНаука >  Резултати >  Aktivnosti direktnog marketinga usmerene na privlačenje i zadržavanje potrošača brendiranih proizvoda
Назив: Aktivnosti direktnog marketinga usmerene na privlačenje i zadržavanje potrošača brendiranih proizvoda
Остали називи: Direct marketing activities aimed at attracting and retaining consumers of branded products
Аутори: Tomašević, Dragana
Ментор: Kocić, Milan
Остала ауторства: Marinković, Veljko; Borisavljević, Katarina; Đukić, Suzana
Година: 2022
Публикација: Универзитет у Крагујевцу
Издавач: Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/22234
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/893883
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца