Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Aktivnosti direktnog marketinga usmerene na privlačenje i zadržavanje potrošača brendiranih proizvoda
Naziv: Aktivnosti direktnog marketinga usmerene na privlačenje i zadržavanje potrošača brendiranih proizvoda
Ostali nazivi: Direct marketing activities aimed at attracting and retaining consumers of branded products
Autori: Tomašević, Dragana
Mentor: Kocić, Milan
Ostala autorstva: Marinković, Veljko; Borisavljević, Katarina; Đukić, Suzana
Godina: 2022
Publikacija: Универзитет у Крагујевцу
Izdavač: Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет
Tip rezultata: Doktorska disertacija
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/22234
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/893883
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca