eNauka - pregled

Pregled prema Autor Olić Ninković, Stanislava

Prikaz rezultata 1 do 20 od 55  sledeće >
GodinaNaslovAutor(i)Tip rezultataMp-kat.
2016Adaptation and empirical evaluation of the questionnaire on students’ motivation towards science learningOlić, Stanislava  ; Ninković, Stefan  ; Adamov, Jasna  Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu
2012Analiza stavova nastavnika i učenika o potrebi za uvođenjem hemije u šesti razred (✓)Adamov, Jasna  ; Раданов, Љубомир; Олић, Станислава  ; Segedinac, Mirjana Naučni članak
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja
2018Application of the scientific method in teaching chemistry to the gifted studentsOlić, Stanislava I.  ; Adamov, Jasna M.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2018Application of the scientific method in teaching chemistry to the gifted studentsAdamov, Jasna M.  ; Olić, Stanislava I.  Poglavlje u monografiji
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2015Chemistry educational standards achievements at the end of compulsory educationAdamov, Jasna  ; Olić, Stanislava  Naučni članak
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja
2011Computer Simulations in Scientific Method-Based Inquiry in Learning Chemistry . An Example of a Lesson ScenarioAdamov Jasna  ; Segedinac Mirjana; Olić Stanislava  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2011Computer simulations in scientific method-based inquiry in learning chemistry: an example of a lesson scenarioAdamov, Jasna  ; Segedinac, Mirjana ; Olić, Stanislava I.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2013Даровитост за хемију код ученика средњих школаAdamov, Jasna  ; Segedinac, Mirjana ; Olić, Stanislava I.  Naučni članak
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja
2012Дидактичке игре у настави хемијеAdamov, Jasna  ; Segedinac, Mirjana ; Olić, Stanislava I.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2022Distance teaching of chemistry during the COVID-19 pandemic: challenges and solutionsOlić Ninković Stanislava  ; Adamov Jasna  Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu
2021Do students potentially gifted in chemistry and biology learn diferently from others?Adamov Jasna  ; Popović Vera; Olić Ninković Stanislava  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2014EFFECT OF MODALITY PRINCIPLE AND MULTIMEDIA PRINCIPLE ON STUDENTS' ACHIEVEMENT IN SECONDARY CHEMICAL EDUCATION,Adamov, Jasna M.  ; Olić, Stanislava I.  ; Babić Kekez, Snežana S.  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2014EFFICIENCY OF VIRTUAL EXPERIMENT IN ELEMENTARY CHEMICAL EDUCATIONAdamov, Jasna M.  ; Olić, Stanislava I.  ; Segedinac, Mirjana D. Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2012Giftedness as a socially constructed conceptOlić, Stanislava I.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2012Hemijska pismenost studenata hemijeAdamov, Jasna  ; Segedinac, Mirjana ; Olić, Stanislava I.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2022How Do Direct and Indirect Hands-on Instructions Strengthened by the Self-Explanation Effect Promote Learning? Evidence from Motion ContentMaričić M.  ; Cvjetićanin Stanko  ; Adamov Jasna  ; Ninković S.O.  ; Anđić B.Naučni članak
21aM21a - Rad u međ. časopisu izuzetnih vrednosti
2014ИДЕНТИФИКАЦИЈА УЧЕНИКА ДАРОВИТИХ ЗА ХЕМИЈУ - СТУДИЈА СЛУЧАЈАAdamov, Jasna  ; Segedinac, Mirjana ; Olić, Stanislava I.  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2015Imamo li dovoljno hemijskog znanja o kozmetičkim proizvodima?Adamov, Jasna  ; Olić, Stanislava I.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2012Information overload in Powerpoint presentationsAdamov, Jasna  ; Segedinac, Mirjana ; Olić, Stanislava I.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2011Иницијално образовање наставника хемије на Природно-математичком факултету у Новом СадуAdamov, Jasna  ; Segedinac, Mirjana ; Olić, Stanislava I.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.