Резултати

еНаука >  Резултати >  EFFECT OF MODALITY PRINCIPLE AND MULTIMEDIA PRINCIPLE ON STUDENTS' ACHIEVEMENT IN SECONDARY CHEMICAL EDUCATION,
Назив: EFFECT OF MODALITY PRINCIPLE AND MULTIMEDIA PRINCIPLE ON STUDENTS' ACHIEVEMENT IN SECONDARY CHEMICAL EDUCATION,
Аутори: Adamov, Jasna M.  ; Olić, Stanislava I.  ; Babić Kekez, Snežana S.  
Година: 2014
Публикација: Teacher International Journal
ISSN: 1409-6870 Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 7 br. 2 str. 93-100
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/401175
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=95931&source=eNauka&language=en
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.