Резултати
еНаука >
Резултати >
EFFECT OF MODALITY PRINCIPLE AND MULTIMEDIA PRINCIPLE ON STUDENTS' ACHIEVEMENT IN SECONDARY CHEMICAL EDUCATION,
Назив: | EFFECT OF MODALITY PRINCIPLE AND MULTIMEDIA PRINCIPLE ON STUDENTS' ACHIEVEMENT IN SECONDARY CHEMICAL EDUCATION, | Аутори: | Adamov, Jasna M. ; Olić, Stanislava I. ; Babić Kekez, Snežana S. | Година: | 2014 | Публикација: | Teacher International Journal | ISSN: | 1409-6870 Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 7 br. 2 str. 93-100 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/401175 https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=95931&source=eNauka&language=en |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.