еНаука - преглед

Преглед према Аутор Olić Ninković, Stanislava

Приказ резултата 1 до 20 од 55  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2016Adaptation and empirical evaluation of the questionnaire on students’ motivation towards science learningOlić, Stanislava  ; Ninković, Stefan  ; Adamov, Jasna  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2012Analiza stavova nastavnika i učenika o potrebi za uvođenjem hemije u šesti razred (✓)Adamov, Jasna  ; Раданов, Љубомир; Олић, Станислава  ; Segedinac, Mirjana Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2018Application of the scientific method in teaching chemistry to the gifted studentsAdamov, Jasna M.  ; Olić, Stanislava I.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Application of the scientific method in teaching chemistry to the gifted studentsOlić, Stanislava I.  ; Adamov, Jasna M.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Chemistry educational standards achievements at the end of compulsory educationAdamov, Jasna  ; Olić, Stanislava  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2011Computer Simulations in Scientific Method-Based Inquiry in Learning Chemistry . An Example of a Lesson ScenarioAdamov Jasna  ; Segedinac Mirjana; Olić Stanislava  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Computer simulations in scientific method-based inquiry in learning chemistry: an example of a lesson scenarioAdamov, Jasna  ; Segedinac, Mirjana ; Olić, Stanislava I.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Даровитост за хемију код ученика средњих школаAdamov, Jasna  ; Segedinac, Mirjana ; Olić, Stanislava I.  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2012Дидактичке игре у настави хемијеAdamov, Jasna  ; Segedinac, Mirjana ; Olić, Stanislava I.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Distance teaching of chemistry during the COVID-19 pandemic: challenges and solutionsOlić Ninković Stanislava  ; Adamov Jasna  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2021Do students potentially gifted in chemistry and biology learn diferently from others?Adamov Jasna  ; Popović Vera; Olić Ninković Stanislava  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014EFFECT OF MODALITY PRINCIPLE AND MULTIMEDIA PRINCIPLE ON STUDENTS' ACHIEVEMENT IN SECONDARY CHEMICAL EDUCATION,Adamov, Jasna M.  ; Olić, Stanislava I.  ; Babić Kekez, Snežana S.  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014EFFICIENCY OF VIRTUAL EXPERIMENT IN ELEMENTARY CHEMICAL EDUCATIONAdamov, Jasna M.  ; Olić, Stanislava I.  ; Segedinac, Mirjana D. Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Giftedness as a socially constructed conceptOlić, Stanislava I.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Hemijska pismenost studenata hemijeAdamov, Jasna  ; Segedinac, Mirjana ; Olić, Stanislava I.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022How Do Direct and Indirect Hands-on Instructions Strengthened by the Self-Explanation Effect Promote Learning? Evidence from Motion ContentMaričić M.  ; Cvjetićanin Stanko  ; Adamov Jasna  ; Ninković S.O.  ; Anđić B.Научни чланак
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности
2014ИДЕНТИФИКАЦИЈА УЧЕНИКА ДАРОВИТИХ ЗА ХЕМИЈУ - СТУДИЈА СЛУЧАЈАAdamov, Jasna  ; Segedinac, Mirjana ; Olić, Stanislava I.  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Imamo li dovoljno hemijskog znanja o kozmetičkim proizvodima?Adamov, Jasna  ; Olić, Stanislava I.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Information overload in Powerpoint presentationsAdamov, Jasna  ; Segedinac, Mirjana ; Olić, Stanislava I.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Иницијално образовање наставника хемије на Природно-математичком факултету у Новом СадуAdamov, Jasna  ; Segedinac, Mirjana ; Olić, Stanislava I.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.