еНаука - преглед
Преглед према Аутор Rončević, Tamara
Приказ резултата 1 до 20 од 106
следеће >
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2018 | A model-driven approach to e-course management (✓) | Goran Savić ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
2021 | Algorithmic Approach to Quantitative Problem-solving in Chemistry | Rodić Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | AN ANALYSIS OF THE HIGH SCHOOL STUDENTS’ ABILITIES TO READ REALISTIC, CONVENTIONAL, AND HYBRID IMAGES IN GENERAL CHEMISTRY | Рончевић Тамара ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2022 | An Exploration of Mental Models in Chemistry Education Research | Rončević T. N. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Analiza ilustrativnosti u osnovnoškolskim udžbenicima hemije | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Analiza pedagoško-metodičkog obrazovanja i stavova o nastavničkoj profesiji nastavnika hemije na teritoriji AP Vojvodine | Horvat Saša ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 53M53 - Рад у нац. часопису |
2016 | Analiza tipova i apstraktnosti ilustracija u udžbenicima Hemije za VII razred | M. Jančić; Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Analysis of Cognitive Complexity of Stoichiometric Tasks | Horvat, Saša ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Analysis of items at the republic chemistry competition test for eight-grade students | Marković Ana; Rodić Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Analysis of the initial education of chemistry teachers and their attitudes towards teaching in the Republic of Serbia (✓) | Horvat, Sasa A ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2018 | Application of eye-tracking technique for analyzing students' performances in solving systemic questions in organic chemistry | Milica Panjak; Hrin, Tamara N. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Application of Systemic Approach in Initial Teaching of Chemistry: Learning the Mole Concept | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Application of Systemic Three-Tier Diagnostic Instrument for Assessing Chemistry Student Teachers’ Conceptual Understanding of Organic Chemistry Reactions | Hrin, Tamara N. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Application of three-tier test to assess students’ misconceptions about lipids | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Cognitive Load at Different Levels of Chemistry Representations | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Comparison of mental efficiency of instructional strategy based on triplet model of content representation and traditional teaching instruction | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Conflict between calculations and underlaying concepts: Case of tertiary level students | Milenković, Dušica D. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Design of a Rubric for the Assessment of Cognitive Complexity of Redox Reactions based Problems | Segedinac, Mirjana D. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Development and evaluation of Instruments for Assessing Efficiency of Instructional Strategy Based on the Triplet Model of Knowledge Representation | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Development of a Three-Tier Test as a Valid Diagnostic Tool for Identification of Misconceptions Related to Carbohydrates | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |