Резултати

еНаука >  Резултати >  Application of Systemic Three-Tier Diagnostic Instrument for Assessing Chemistry Student Teachers’ Conceptual Understanding of Organic Chemistry Reactions
Назив: Application of Systemic Three-Tier Diagnostic Instrument for Assessing Chemistry Student Teachers’ Conceptual Understanding of Organic Chemistry Reactions
Аутори: Hrin, Tamara N.  ; Milenković, Dušica D.  ; Segedinac, Mirjana D. ; Horvat, Saša A.  
Година: 2018
Публикација: 14th European Conference on Research inChemical Education, 14th European Conference on Research in Chemical Education, Warsaw, Poland, 2018, 2-6. September 2018., No 14
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 52-52
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=107735&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/440361
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.