Резултати
еНаука >
Резултати >
Application of Systemic Three-Tier Diagnostic Instrument for Assessing Chemistry Student Teachers’ Conceptual Understanding of Organic Chemistry Reactions
Назив: | Application of Systemic Three-Tier Diagnostic Instrument for Assessing Chemistry Student Teachers’ Conceptual Understanding of Organic Chemistry Reactions | Аутори: | Hrin, Tamara N. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2018 | Публикација: | 14th European Conference on Research inChemical Education, 14th European Conference on Research in Chemical Education, Warsaw, Poland, 2018, 2-6. September 2018., No 14 | Тип резултата: | Конференцијски рад | Колација: | str. 52-52 | URI: | https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=107735&source=eNauka&language=en https://enauka.gov.rs/handle/123456789/440361 |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.