еНаука - преглед

Преглед према Аутор Sofronijević, Katarina

Приказ резултата 1 до 20 од 27  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2014Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspectiveSofronijević, Katarina B.  Информативни прилог
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2010Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective- Prikaz knjigeRadaković, Katarina  Научни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2017Consumer Rights Protection in E-Business (✓)Borisavljević, Katarina  ; Sofronijević, Katarina B.  ; Kovačević, Anika  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Determinante poverenja i namere o kupovini u onlajn okruženjuSofronijević, Katarina B.  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2024Izаzоvi i pеrspеktivе оdrživе mаrkеtinškе оriјеntаciје u Rеpublici SrbiјiKocić, Milan  ; Sofronijević, Katarina B.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Koncept konkurentskog identiteta brenda kao osnova nacionalnog imidža zemljeMilan Kocic  ; Radaković, Katarina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Managing values in hotel industry (✓)Radosavljević, Gordana Ž.  ; Borisavljević, Katarina  ; Sofronijević, Katarina B.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Marketinške implikacije procesa digitalizacije u ekonomiji zasnovanoj na znanjuRadaković, Katarina B.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Marketinštke implikacije procesa globalizacije na kreiranje vrednosti brendaKocić, Milan  ; Sofronijević, Katarina B.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Маркетинштке импликације светске економске кризе на позиционирање земаља и понашање потрошачаKocić, Milan  ; Sofronijević, Katarina B.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Poboljšanje imidža Srbije kao preduslov integracije u Evropsku unijuMilan Kocic  ; Radaković, Katarina  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Prilagođavanje aktivnosti digitalnog marketinga izazovima pandemije Covid 19Kocić, Milan  ; Sofronijević, Katarina B.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Prilagođavanje imidža Srbije identifikovanim i očekivanim kretanjima u svetskoj privrediKocić, Milan  ; Radaković, Katarina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Prilagođavanje marketinških aktivnosti u funkciji poboljšanja tržišne pozicije preduzećaKocić, Milan  ; Radaković K.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Public Relations as a Key to Successful Market Appearance of a CompanyRadaković, Katarina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Realizacija strategija izgradnje imidža grada kao preduslov za brendiranje KragujevcaKocić, Milan  ; Radaković Katarina  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022The determinants of the usefulness of online reviews in the tourist offer selectionSofronijević, Katarina  ; Kocić, Milan  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2019THE EFFECT OF A PRODUCT'S COUNTRY OF ORIGIN ON THE CUSTOMER LOYALTY CREATION PROCESSŠapić, Srđan  ; Kocić, Milan  ; Sofronijević, Katarina  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2019The implications of the electronic word-of-mouth communication in choosing a wellness offerKocić, Milan  ; Radaković, Katarina  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2018The importance of digital marketing in the customer relationship management processKocić, Milan  ; Sofronijević, Katarina  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја