еНаука - преглед

Преглед према Аутор Pupovac, Ljubomir

Приказ резултата 1 до 5 од 5
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2010A Comprehensive Approach in Measuring Customer Value in B2B Markets from the Supplier's Perspective221 (✓)Zehetner, Andreas; Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2009Customer equity – novi pristup u upravljanju i merenju marketing performansi’ (✓)Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Different views and potential pitfalls in the implementation of CRM (✓)Zehetner, Andreas; Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Empirical Evidence of Customer Reactions to Out-of-Stock Situations (✓)Sudarević, Tomislav  ; Milićević, Nikola  ; Pupovac, Ljubomir ; Vukmirović, Goran  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012The ways of using CRM systems: the survey of literature (✓)Pupovac, Ljubomir ; Zehetner, Andreas; Sudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.