Резултати

еНаука >  Резултати >  Customer equity – novi pristup u upravljanju i merenju marketing performansi’
Назив: Customer equity – novi pristup u upravljanju i merenju marketing performansi’
Аутори: Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir 
Година: 2009
Публикација: Strategic management and decision support systems in strategic management, 14, Subotica, Srbija, 2009, 21. maj - 22. maj
Издавач: Subotica, Srbija : Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski Fakultet Subotica
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7233-223-0 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/917333
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Sudarević, Tomislav
Напомена о доступности: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.