Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Customer equity – novi pristup u upravljanju i merenju marketing performansi’
Naziv: Customer equity – novi pristup u upravljanju i merenju marketing performansi’
Autori: Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir 
Godina: 2009
Publikacija: Strategic management and decision support systems in strategic management, 14, Subotica, Srbija, 2009, 21. maj - 22. maj
Izdavač: Subotica, Srbija : Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski Fakultet Subotica
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7233-223-0 Pretraži identifikator
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/917333
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Sudarević, Tomislav
Napomena o dostupnosti: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.