еНаука - преглед

Преглед према Аутор Nikezić, Srđan

Приказ резултата 1 до 20 од 107  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2013Assessment of Leadership Qualities ThroughLTQ - Test of Leadership by Self-Assessment andCo-Leadership Evaluation: Northouse Approach -Characteristics of Leaders in Local Governments ofRepublic of Serbia (✓)Nikezić, Srđan  ; Stojković Dobrica; Đorđević, Aleksandar  ; Doljanica, Suzana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Attracting and Retaining Customers with QualityNikezić, Srđan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Behavior of customers in the purchasing process - Aspect Customer DissatisfactionNikezić, Srđan I.  ; B. Bojić; Zurnić S.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Benchmarking modelNikezić, Srđan I.  ; M. PetronijevićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Bencmarking attributes application modelNikezić, Srđan  ; Petronijević M.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Bezbednost prehrambenih proizvoda i kvalitet usluga: Uslov za ostvarivanje konkurentnostiArsovski, Slavko M. ; Z. Arsovski; Stefanović, Miladin Ž.  ; Nikezić, Srđan I.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Buisness Process Managment: a Case StudyM. Petronijević; Nikezić, Srđan I.  ; S. GruborКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Centar za tretman materjala iz ELV za reciklažuNikezić, Srđan  ; Đorđević, M.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Change accelerator: How Innovative Companies Capitalize Benefits Of The Complementary Relationship Between Leaders, Managers and Enterpreneurs in IMS EstablishmentNikezić, Srđan  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Chester Barnard: Organisational-Management Code for the 21st CenturyNikezić, Srđan  ; Dželetović, Milenko  ; Vucinić, Dragan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Collinearity of customer satisfaction and customer loyaltyNikezić, Srđan I.  ; S. Marković; M. MatićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Contingency Leadership Approach: Paradigm for ChangeNikezić, Srđan  ; Dašić, P.; Bojić, B.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Create value for customer - a case of Zastava carsNikezić, Srđan  ; Matić N.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Customer Satisfaction Element as Total Quality ManagementNikezić, Srđan  ; Đorđević M.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Definisanje kvaliteta sa aspekta evaluacije vrednosti održivog razvoja privredeNikezić, Srđan I.  ; Knežević, Mirjana B.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Development initiative of manufacturing and service clusters in the Republic of Serbia Corridor 10 ZoneNikezić, Srđan  ; Bataveljić, Dragan  ; Matić, M.Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2010Development of entrepreneurship model And its influence on quality improvementNikezić, Srđan I.  ; Badić Mirsada; R. Biočanin; M. MatićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Development of quality management in enterprises of SerbiaArsovski Zora ; Arsovski, Slavko ; Nikezić, Srđan  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2012Development of quality of management in companies in SerbiaArsovski, Slavko ; Nikezić, Srđan  ; Vladetić, Srđan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Effective leadership and quality - portal for the implementation of the four elements concept leadership-Xerox case studyVladetić, Srđan  ; Nikezić Srđan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.