eNauka - pregled

Pregled prema Projekat UNICEF, Serbia

Prikaz rezultata 1 do 12 od 12
GodinaNaslovAutor(i)Tip rezultataMp-kat.
2019Early childhood development screening in Serbia. How much is environment supportive for early childhood development in Serbia?Videnović, Marina  ; Rajić, Milana  ; Stepanović Ilić, Ivana  ; Mihić, Ivana; Lozanović, Dragana; Sokal Jovanović, LjiljanaKonferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2020Early childhood development standards scale: Psychometric characteristics (✓)Rajić, Milana  ; Stepanović Ilić, Ivana  ; Krstić, Ksenija  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2022Early Childhood Development Stimulation: One Way Of MeasuringRajić, Milana  ; Videnović, Marina  ; Krstić, Ksenija  ; Stepanović Ilić, Ivana  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2019How much is environment supportive for early childhood development in Serbia? (✓)Rajić Milana  ; Videnović Marina  ; Stepanović Ilić, Ivana Ž.  ; Ksenija Krstć  ; Marica Milidrag; Radovan BogdanovićKonferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2020Intenzivna i prekomerna upotreba interneta - različiti prediktori koji deluju kod adolescenataPopadić, Dragan  ; Pavlović, Zoran  ; Kuzmanović, Dobrinka  Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu
2019Internet and Digital Technology Use among Children and Youth in Serbia: EU Kids Online Survey Results, 2018Kuzmanović, Dobrinka; Pavlović, Zoran  ; Popadić, Dragan  ; Milošević, TijanaIzveštaj
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2019Korišćenje interneta i digitalne tehnologije kod dece i mladih u Srbiji: rezultati istraživanja Deca Evrope na internetuKuzmanović, Dobrinka; Pavlović, Zoran  ; Popadić, Dragan  ; Milošević, TijanaIzveštaj
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2021Mental Health, Alcohol and Substance Use of Refugee YouthVasic, Jelena; Grujicic, Roberto; Toskovic, Oliver M  ; Pejovic-Milovancevic, Milica MNaučni članak
21M21 - Rad u vrhunskom međ. časopisu
2015Minority educators discuss a public story that challenges social inclusionDaiute, Colette; Ataman, Aysenur; Kovacs-Cerovic, TuendeNaučni članak
22M22 - Rad u istaknutom međ. časopisu
2022Positive Effects of the Caregiver Skill Training Program on Children With Developmental Disabilities: Experiences From SerbiaGlumbić, Nenad  ; Grujičić, Roberto; Stupar, Sanja; Petrović, Sunčica; Pejovic-Milovančević, MilicaNaučni članak
21M21 - Rad u vrhunskom međ. časopisu
2023The Transition to Vocational Secondary School in Serbia: A Two-Wave Moderated Mediation Study on School Climate, Teacher Support, Engagement and School AdjustmentSimić, Nataša  Naučni članak
22M22 - Rad u istaknutom međ. časopisu
2021Зашто и када је важна примена стандардизованих упитника "Ages & Stages questionnaires" (ASQ-3)-''узрасти и развој детета'', за процену и праћење развоја деце у раном детињству?Lozanović, Dragana; Milidrag, Marica; Bogdanović, Radovan; Sokal Jovanović, Ljiljana; Videnović, Marina  ; Stepanovic Ilić, Ivana  Naučni članak
53M53 - Rad u nac. časopisu